Min blogliste

tirsdag den 12. juni 2012

En dejlig lørdag med min familie

Nøj en fantasisk weekend jeg har haft :) Min mor havde købt en kupon til lidt frokost på croissanten ved kultorvet, så der tog vi ind. Det kan varmt anbefales :)


Kuponnen gav 2 sandwich, 2 kildevand, 2 kaffe/kakao og 2 kager, så da vi var 3 (mig, manden og prinsessen) måtte vi købe en bolle til Isabella. Personalet var sødt og venligt trods travlheden. Tror den ene synes det var synd at Isabella skulle have min kakao, så da hun lavede den spurgte hun om jeg også ville have, for hun kom til at lave for meget, og vi fik endda også 3 kager, så det var kanon flot service.

Herefter gik turen til rundetårn :) datterens første gang så det var spændende!!


Fantastisk udsigt :) og er du vimmer der var mange deroppe, det var helt vildt!! Dejligt at se et sted som dette tjener lidt på billetter.

På den ene etage var der kunst. De havde lavet et sted hvor børn med pensler kunne tegne i sand. Utroligt hvor lidt der skal til, før ungerne morer sig.

Da vi kom ned, opdagede vi at den gamle børnebogs butik havde 40 års jubilæum! Så de havde fået forskellige forfatterer, til at komme og læse deres bøger højt. Det var et kæmpe hit hos ungerne! desuden var der opstillet to borde med lego, så der var masser af hygge:)

Desuden blev der delt kage og påklædningsdukker ud... og hov en gammel ven kom da også forbi !


Dejlig dag. som selvfølgelig sluttede med at datteren fik et landsholds sæt :) Og nøøj de rød/hvide farver klær hende!!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar