Min blogliste

fredag den 3. august 2012

Min lille indianer :)

Mens jeg smutter til zumba i kampen mod mine ekstra kilo, skal Isabella i børnehave og lave mad over bål :)

Synes det er fantastisk når institutionerne udnytter at ferie betyder færre børn og mere tid til at lave noget ekstra!

Vi vidste at de skulle lave mad over bål, men da vi kom derhen kiggede de lidt mærkeligt på os, og spurgte om vi havde vidst de skulle lave indianer gryde.... Min lille indianer havde nemlig taget blusen på hun fik fra oldefar som han købte på ferie i spanien, og fordi vi har lovet at købe Pippi tøj til hende efter børnehave havde hun fået fletninger, og lignede til forveksling en der var klædt ud som indianer :)


Min lille skat elsker at få taget billeder :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar