Min blogliste

tirsdag den 31. juli 2012

Sidste dag i praktikken!

Så kom dagen hvor det var min tur til at stoppe. Har selv som barn gået i fritidsklubben, så det var lidt specielt at skulle være den "voksne". Men sikke dog en dejlig afslutning. Da klokken ramte 11, var der kun kommet 4 unger, så vi tog afsted på en hyggelig tur til det maritime ungdomshus. Her fik vi en dejlig tur, med Frank som lærte os at ro i kajak :) det var super fedt, og må da indrømme at jeg er godt træt i armene!

Da vi kom tilbage var der kommer nogle flere unger for at sige farvel. Det var lige til at få tåre i øjnene af, og har fået rigtigt mange gaver, som der en dag nok skal komme billeder op af, nu "nøjes" jeg med at vise hvad jeg fik af praktikstedet:

Så nu står den på specielisering, efterfuldt af pædagogik og skb eksamen, og tilslut en bachelor! puha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar