Min blogliste

søndag den 2. september 2012

Racoon lagersalg!

Har aldrig mødt et mærke jeg har elsket så meget som cupcake! Savner virkelig det mærke, men er dejligt at Racoon stadig har valgt at beholde den fine stil. Igår fik jeg så overtalt manden, til at køre den 42 km. lange tur til Racoons lagersalg! Nøj det var langt for at se på tøj! Men det var turen værd! Blev dog ret skuffet over, at min prinsesses str. var nærmest umulig at finde. Der var en masse i str. 0-2 år og af overtøj var der meget af str. 8-12 år. Ikke det helt vilde til min datter. Men lidt blev da da til, og hele to jakker, ville dog gerne have haft dem lidt større.

Med gode tilbud, som en vinterjakke sat ned fra 899 kr til 150 kr, fik jeg sparet en masse. Regnede ud af før prisen for mine køb var 2924 kr!!!!! og jeg kom kun af med 500 kr!  købte 3 par bukser for 100 kr, 3 bluser for 100 kr, og 2 jakker til 150 kr pr. stk.









Isabella er super glad for sin nye overgangs jakke! Den er virkelig også fin! <3

1 kommentar: