Min blogliste

lørdag den 11. august 2012

Dejlig weekend med min pige :)

Denne weekend har stået i famliens og modens tegn. Mandens familie kom fra jylland, så dem blev der hygget med, og da de andre tog et smut til christiania, tog jeg en veninde under armen og tog afsted til de nogle copenhagen fashion week event. Nøøj det var sjovt! Jeg deltog i stilet løbet, som veet står for. Jeg var i det første heat, så skulle stå lang tid foran, hvor alle tager billeder og kigger på en.

Det var virkelig en oplevelse! På min anden blog, som handler om, at jeg hver dag skriver om et nyt produkt, har jeg en give-away af den goodiebag jeg fik for deltagelsen. Se den her.

Resten af de sidste par dage gik med endnu mere familie hygge.






Det er bare fantastisk med sådan nogle weekender hvor man bare har masser af tid:) det sker ikke tit, så det bliver virkeligt nydt!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar