Min blogliste

mandag den 4. juni 2012

Fars dags gave :)

I år har jeg opgraderet lidt og købt større gaver end normalt. Sidste år stod det på tegninger og et billed til min mand, målet af vores prinsesse selvf. ;) Lige nu har jeg svært ved ikke at røbe, had mig og datteren har fundet på! Vi har købt en pakke hos en fotograf, hvor vi får taget nogle familie billeder :) Hele 10 får vi med hjem, så det kan kun blive godt!!! Det er hos http://www.christiant.dk/, og jeg glæder mig!!!!! Synes det ser lovende ud:)

Min egen far skal da også begaves;) Har besluttet at inviterer ham, mor, søster og os selv ud og bowle om dagen, og så har jeg fremtryllet 2 biograf billetter til min mor og far til om aftenen :)

Så må det være hjemmelavede gaver igen til næste år:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar