Min blogliste

fredag den 25. maj 2012

Sofie Schnoor lagersalg

Nogen af mine største pasioner i livet er (udover familien) kreativitet og tøj, nok mest børnetøj :) Så dette indlæg vil jeg dedikerer til det lagersalg jeg besøgte igår hos Sofie Schnoor. Havde desværre først tid en time inden luk den sidste dag (fy fy). Så mange str. var væk men det blev da til 3 fine ting :)

Til prinsessen blev det disse fine shorts :


Som skal parres med denne guldpaliet vest (også købt på lagersalget)



Sammen giver det et styks monster glad datter :)




Men hov! Hvad var det? Fik jeg endelig fundet noget til mig selv? Jepper! Disse lækre sandaler befandt sig også derude, haps haps for 50 kr er det da et kup :)


Det var så et af de mange (!!!) lagersalg jeg har slæbt mig til, det næste bliver nok Modström Lagersalg !

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar